Dodaj ogłoszenie

Masz pytanie?

Skontaktuj się z nami:

tel: 071 734 25 91
mail: kontakt@ibroker.pl

lub zamów konsultacje

Pytania i odpowiedzi

Rejestracja

Zamówienia

  • 1. Pierwszy raz korzystam z iBroker.pl. Jak złożyć zamówienie na wybrane usługi?

    Zamówienie możesz złożyć przez nasza stronę internetową wykonując poniższe kroki:
    1. Wybierz interesującą Cię usługę, którą znajdziesz w Naszych usługach w „Strefie Pracodawcy”.
    2. Kliknij w buton „Zamów teraz” przy wybranej usłudze - zostaniesz automatycznie przeniesiony do strony logowania, a do Twojego koszyka zostaną dodane wybrane usługi.
    3. Skorzystaj z formularza Rejestracji. Dzięki Rejestracji będziesz mógł powrócić do zamówienia w ciągu 48 godzin i nie utracisz wprowadzonych danych.
    4. Jeśli zamawiasz ogłoszenie wprowadź w odpowiednie pola treść oferty pracy.
    5. Podaj dane do faktury VAT.
    6. Wybierz formę płatności.
    7. Postępuj zgodnie z rekomendowanymi przez nasz system krokami.

    W razie problemów, skontaktuj się z nami: kontakt@ibroker.pl lub (071) 734 25 90.

  • 2. Jak mogę zrezygnować z zamówienia?

    Jeśli chcesz anulować zamówienie, zaloguj się do Twojego Konta Pracodawcy. W sekcji „Historia zamówień” możesz odrzucić (anulować) zamówienie oczekujące. Zamówienia nie potwierdzone w ciągu 1 miesiąca od daty złożenia będą automatycznie anulowane.

  • 3. Jak szybko moje ogłoszenie może pojawić się na kilkuset serwisach współpracujących z iBroker.pl w ramach Net Head Huntera?

    Aby ogłoszenie pojawiło się w sieci wydawców Net Head Huntera konieczne jest:
    Wypełnienie formularza z treścią ogłoszenia
    Dokonanie płatności za ogłoszenie lub przesłanie bankowego potwierdzenia wykonania płatności.
    Maksymalnie w ciągu 8 h roboczych od otrzymania płatności lub przesłania potwierdzenia wpłaty Twoje ogłoszenie zostanie opublikowane na kilkuset serwisach internetowych współpracujących z nami w ramach usługi Net Head Hunter.

  • 4. Jak szybko moje ogłoszenie może pojawić się na wybranych przeze mnie tradycyjnych serwisach z ofertami pracy w ramach usługi Multiposting?

    Aby ogłoszenie pojawiło się na wybranych przez Ciebie serwisach konieczne jest:
    Wypełnienie formularza z treścią ogłoszenia
    Zaznaczenie wybranych przez Ciebie serwisów, na których ma być opublikowane Twoje ogłoszenie,
    Dokonanie płatności za ogłoszenie lub przesłanie bankowego potwierdzenia wykonania płatności.

    Maksymalnie w ciągu 24 h roboczych od otrzymania płatności lub przesłania potwierdzenia wpłaty Twoje ogłoszenie zostanie opublikowane na wybranych przez Ciebie serwisach internetowych współpracujących z nami w ramach usługi Multiposting.

    Pamiętaj, pracujemy dla Ciebie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.

  • 5. Ile kosztuje publikacja ogłoszenia za pomocą iBroker.pl?

    Ceny publikacji ogłoszeń, zależne są od wybranych usług i serwisów na jakich ogłoszenia mają się pojawić i możesz je sprawdzić tutaj.

    Pamiętaj, że korzystając z usługi „Multiposting”, możesz płacić nawet do 30% mniej, niże umieszczając ogłoszenia bezpośrednio za pomocą poszczególnych serwisów.

  • 6. Czy można wstawić logo firmy do ogłoszenia?

    Tak, można. Pamiętaj jednak, że na niektórych serwisach logo może być niewidoczne, jeśli nie wybierzesz odpowiedniego wariantu, który pozwala na publikację Twojego logo w treści ogłoszenia. Jeżeli jesteś zainteresowany ogłoszeniami we własnej szacie graficznej skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres kontakt@ibroker.pl i podając w niej nazwę firmy, numer NIP, Twoje imię i nazwisko oraz numer telefonu do Ciebie.

  • 7. Gdzie pojawi się moje ogłoszenie zamówione przez iBroker.pl?

    Twoje ogłoszenie pojawi się na wybranych przez Ciebie serwisach w ramach usługi „Multiposting” a jeśli skorzystasz z „Net Head Huntera” to Twoje ogłoszenie zostanie opublikowane na kilkuset pokatalogowanych branżowo serwisach internetowych, forach i blogach.

  • 8. Jak znaleźć moje ogłoszenie w IBroker.pl?

    Bezpośredni link do Twojego ogłoszenia otrzymałeś w mailu informującym o publikacji ogłoszenia.Jeśli jednak nie możesz odnaleźć maila, spróbuj skorzystać z wyszukiwarki ogłoszeń na stronie www.iBroker.pl. Znalezienie Twojego ogłoszenia ułatwi Ci podanie takich informacji jak: nazwa firmy lub stanowiska, branże do których zostało przydzielone ogłoszenie lub miejsce pracy.

  • 9. W jakiej kategorii mam umieścić swoje ogłoszenie?

    Kategoria ogłoszenia informuje, czym będzie zajmował się pracownik na oferowanym stanowisku, jaki charakter będą miały jego główne zadania. Powinna być zgodna z wymaganiami oraz opisem stanowiska zamieszczonym w treści tego ogłoszenia.
    Przykłady:
    Handlowiec w firmie produkcyjnej – kategoria „Sprzedaż” – nie „Produkcja”
    Programista w firmie kurierskiej – kategoria „Informatyka/Programowanie” – nie „Logistyka/Spedycja/Dystrybucja”

  • 10. Czym się różni branża od kategorii?

    Branża ogłoszenia informuje czym będzie zajmował się pracownik na oferowanym stanowisku. Kategoria informuje czym zajmuje się firma.

  • 11. Chce kupić inną ilość ogłoszeń niż w oferowanych przez Was pakietach.

    Napisz w tej sprawie na adres kontakt@ibroker.pl Koszt zamówienia zostanie ustalony indywidualnie.

Płatności

  • 1. W jaki sposób mogę zapłacić za usługi iBroker.pl?

    Za usługi iBroker.pl możesz zapłacić:
    Zwykłym przelewem: w ostatnim kroku składania zamówienia jeśli zaznaczysz pole „Przelew” otrzymasz na Twój adres e-mail fakturę PRO FORMA, która zawiera wszystkie niezbędne informacje do dokonania przelewu.
    Kartą kredytową: VISA , MasterCard, Diners Club, POLCARD, JCB
    Szybkim przelewem elektronicznym: w ostatnim kroku składania zostaniesz przekierowany do serwisu transakcyjnego wybranego banku. Aktualnie obsługujemy szybkie przelewy z mBanku (mTransfer), MultiBanku (MultiTransfer), BZWBK (Przelew24), Inteligo (Intelipay), iPKO (Płacę z iPKO), Pekao (Pekao24Przelew - klienci indywidualni).

  • 2. Na jakie konto mam przelać pieniądze?

    Jeśli nie otrzymałeś faktury Pro Forma z numerem konta napisz na adres kontakt@ibroker.pl podając w wiadomości nazwę firmy, numer NIP oraz Twoje imię i nazwisko.

  • 3. Czy mogę zamieścić ogłoszenie przed zaksięgowaniem płatności?

    Tak. Wystarczy, że prześlesz do nas faxem (071 337-42-70) lub mailem (kontakt@ibroker.pl) bankowe potwierdzenie wykonania przelewu.

  • 4. Jak mogę uzyskać dokument PRO FORMA?

    Jeśli jako formę płatności wybrałeś „Przelew”, będziesz mógł wydrukować faktur PRO FORMA w ostatnim kroku składania zamówienia. Faktura PRO FORMA zostanie także wysłana na Twój adres e-mail.

  • 5. Czym różni się odbiorca faktury od jej płatnika?

    Odbiorca to firma lub osoba fizyczna, do której zostanie dostarczona faktura. Z kolei płatnik to firma lub osoba fizyczna, która zobowiązuje się do wykonania płatności za zamówione usługi. Dane obu firm/osób są będą widoczne na fakturze.

  • 6. Jak zmienić dane do faktury?

    Dane do faktury możesz zmienić po zalogowaniu do Twojego Konta Pracodawcy w sekcji „Dane”. Możesz zgłosić zamianę danych już istniejącej firmy lub dodać nową firmę do wystawienia faktury. Pamiętaj, że odbiorcę fakturyVAT możesz zmienić tylko przed złożeniem zamówienia.

  • 7. Kiedy otrzymam fakturę VAT za usługę zakupioną w iBroker.pl?

    Faktura VAT jest wystawiana i wysyłana pocztą tradycyjną w ciągu 2 dni roboczych od momentu wpłynięcia płatności na konto iBroker.pl Sp. z o.o., jednak nie później niż do 7 dnia następnego miesiąca.

  • 8. Jak mogę dodać/zmienić adres do przesłania faktury VAT?

    Prosimy o przesłanie adresu korespondencyjnego na kontakt@ibroker.pl podając w wiadomości nazwę firmy, NIP oraz imię i nazwisko.

Jeśli nie ma w nim odpowiedzi na Twoje pytanie skontaktuj się z nami:

mail: kontakt@ibroker.pl
Tel. + 48 071 734 25 90